Bajeczny ślub Justyny:)


Jakiś czas temu prosiłam kosmetyczki i kosmetologów o pomoc w napisaniu artykułu o zabiegach polecanych przyszłej pannie młodej. Odzew był bardzo niewielki i post ostatecznie nie powstał, może wrócę do tematu za rok a kosmetyczki zdecydują się na zdradzenie swoich sekretów.

Tymczasem chciałam się pochwalić zdjęciami ze ślubu mojej kuzynki, ślubu w który byłam bardzo zaangażowana bo przygotowywałam dekoracje sali, śpiewałam Ave Maria w kościele, no i robiłam makijaże całej rodzinie, w tym ten  najważniejszy panny młodej. Impreza była bardzo udana, wciąż robi mi się ciepło na sercu, kiedy pomyślę o tym przepięknym czerwcowym dniu. Było wiejsko, sielsko, lekko i beztrosko, bardzo urokliwie i przepysznie a na poprawinach Polska wygrała z Niemcami, albo z kimś innym... w każdym razie było dużo emocji. 

Ale nie zanudzam przydługim wstępem, zobaczcie zdjęcia z makijażu, kilka z samego ślubu i sesji zdjęciowej. Ślub fotografowała firma z Poznania- Bielińscy a sesję zrobił Ziemek w asyście mojej i mamy Gosi. Zobaczcie jak wszystko się pięknie udało;)



I sesja. Zdjęć oraz stylizacji było oczywiście znacznie więcej, ale ta "Dziewczyna gangstera" podoba mi się najbardziej:)
no to jeszcze w życie:)

PS. Już wkrótce post o wypadaniu włosów

Dobrej niedzieli!

32 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia i makijaż panny młodej :)
    Pozdrawiam,
    beauty-love

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozesz mi wyslac linka do deemokonsultacji chyba zejest szansa spotkac sie z Toba w Poznaniu nie ukrywam ze bardzo zalezalo by mi na takim spotkaniu mysle ze po obejrzeniu mojej skory z bliska latwiej bedzie cos ustalic.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy zakladka dermokonsultacje jas tak malo widoczna? Znajduje sie u góry strony, nie wiem, gdIe jeszcze moglabym ja umieścić?
      http://kosmostolog.blogspot.com/p/dermo.html?m=1
      Teraz tylko skype, przebywam poza Poznaniem i wszelką cywilizacją;)
      Przeslij od razu zdjęcia cery.

      Usuń
    2. Przepraszam jakies zacmienie jest bardzo widoczna:-) musze tylko zalozyc na nowo konto na skype i sie odezwe

      Usuń
  3. Piękne makijaże ! Widać, że wszyscy się świetnie bawili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Młodej Pary! :)

    A ja z niecierpliwością czekam na post o wypadaniu włosów. Ostatnio lecą mi jak szalone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw-zaradzimy :-)

      Usuń
    2. Ziemolino, ja również czekam jak kania dżdżu:)

      Usuń
    3. Pisze,.ale wlasnie rozwalilam sobie rękę podczas upadku i jest mi trudno:(

      Usuń
    4. Ja tez czekam:-)

      Usuń
  5. Ślub naprawdę bajeczny...

    Chciałabym o coś zapytać więc umieszczam pod najnowszym postem.
    Czy taki suplement diety to jest ''ten resveratrol'', który polecasz? https://www.doz.pl/apteka/p79282-Olimp_Trans_Resveratrol_200_kapsulki_30_szt
    Niestety te witaminy, które przyjmujesz są dla minie za drogie, ale może to też będzie dobre?

    OdpowiedzUsuń
  6. chetnie przeczytalabym wpis o prawidlowej pielegnacji skory glowy ogolnie, bo w internecie malo jest wiedzy na ten temat. planujesz cos takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie.myslalam o klasycznej pielęgnacji a raczej o patologiach skóry głowy.

      Usuń
    2. No generalnie wszystko dot. pielęgnacji podstawowej jest wszystko na blogach włosomaniaczek, wg mnie jest mało informacji dot. jak sobie poradzić z trądzikiem we włosach ect. no co mam wcierać sobie Effaclar we włosy? Tak z ciekawości, odbarwiłyby się? (nie wiem jakie pH ma i trochę kwasów tam jest) :)

      Usuń
    3. Za dużo ode mnie oczekujecie, nie jestem wszechwiedzaca:)
      Pytanio o pH najlepiej zadać producentowi a do pielęgnacji skory glowy z trądzikiem można użyć szamponu z kwasami np. Kerium z LHA

      Usuń
    4. Za dużo ode mnie oczekujecie, nie jestem wszechwiedzaca:)
      Pytanio o pH najlepiej zadać producentowi a do pielęgnacji skory glowy z trądzikiem można użyć szamponu z kwasami np. Kerium z LHA

      Usuń
  7. Witam, również założyłem dziś bloga o pielęgnacji :) moze uda mi się go utrzymac :) dzięki Tobie wyleczylem trądzik bez dermatologa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey Ziemolino niewiem pod którym postem napisać moje pytanie, ale myślę, że pod najnowszym będzie Ci najwygodniej odpowiedzieć :)
    Od października chciałam zacząć kuracje Effaclar Duo + (który juz kiedyś stosowałam) i peeling na noc Iwostin Perfectin Lucidin. Obydwa na noc , myślałam zeby może Effaclar codziennie a Iwostin 1/2 razy w tyg, oczywiscie osobno hihi. Myślisz że to dobre połączenie...kwas glikolowy i effaclar ??
    Będe Ci bardzo wdzięczna za odpowiedz :)

    P.S. 25 lat trądzik grudkowy czasem krostki przy okresie, rozszerzone pory i tłusta skóra, aha i przebarwienia trądzikowe.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwas glikolowy i Effaclar to dobra kombinacja, pamietaj tez o nawilzaczu na dzien.

      Usuń
    2. Dzięki bardzo za odpowiedź!!!

      Jeszcze mam jedno pytanie, do aptek weszła nowość LRP - Effaclar Duo + UNIFIANT , myślę, że może być to bardzo fajny produkt..nawet już go sobie zamówiłam ^^ jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.
      Co Ty o nim myślisz ??

      Z góry Ci dziękuję :)

      Usuń
    3. Nie pracuje juz w LRP, więc nie mam dostępu do nowości, ale patrzac po składzie, myślę ze bedzie to fajny produkt. Daj znać jak sie sprawdza:)

      Usuń
    4. Nie pracuje juz w LRP, więc nie mam dostępu do nowości, ale patrzac po składzie, myślę ze bedzie to fajny produkt. Daj znać jak sie sprawdza:)

      Usuń
    5. Jak TY mówisz, że jest w porządku to napewno tak będzie :) :)
      Na jutro mam go zamówionego w aptece, więc za niedługo dam znać!

      Lecę czytać nowego posta o wypadaniu włosów, bo ostatnio bardzo mnie dopadło :(

      Usuń
  9. Czy formuła Antheliosa fluidu ultralekkiego SPF 50+ została ulepszona w ciągu ostatnich paru lat? Stosowałam go jakieś 3 lata(?) temu i moja skóra była po nim zbyt tłusta, makijaż spływał. Chciałabym dać mu jeszcze jedną szansę, a w żadnej z aptek nie znalazłam próbki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, obecny Anthelios fluid ultralekki to wyłącznie filtry chemiczne o bardzo dobrych właściwościach kosmetycznych. Na stronie producenta jest nieaktualny opis i skład. Preparat jest dobry pod makijaż, ale należy poczekać z nałożeniem podkładu ok 10 minut, wówczas się nie maże i jest.praktycznie nie wyczuwalny. Oczywiście przy tlustej cerze należy użyć pudru sypkiego.

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia i piękna panna młoda. Tymczasem na post o wypadaniu włosów czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ziemolino jakiś czas temu pisałam do Ciebie co sądzisz o kuracji izotretinoiną, przytoczyłaś wtedy wypowiedź Pani doktor M. Łopuszyńskiej, która była dla mnie dość budująca. Zastanawiałam się jeszcze kilka miesięcy co z tym fantem zrobić, ciągle wertowałam nowości w aptece, drogeriach. Mam mnóstwo kosmetyków, specyfików aptecznych itp. Wizyty u dermatologa zaliczam kilka razy w roku.
    Wreszcie nadeszła ta chwila kiedy zdecydowałam się na kurację idę dzisiaj do dermatologa.
    Chciałam tylko tak poinformować :) i jeszcze raz podziękować Ci za Twoją bezinteresowną pomoc i pracę.
    Dziękuję.
    Basia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, że o tym piszesz i życzę powodzenia w leczwniu, mam też nadzieję, że bedziesz sie z nami dzielić postępami:)
      Ściskam Cię mocno.

      Usuń

Copyright © Kosmostolog , Blogger